Sztuka obsługi klienta. Przykłady kursów i szkoleń



Do zakresu zadań sprzedawców i pracowników działu obsługi klienta nie należy wyłącznie "wydanie towaru". Im szybciej pracownicy Twojej firmy sobie to uświadomią, tym szybciej ich działania zaczną przynosić rezultaty. Obsługa klienta to wizytówka Twojej firmy i sposób, w jaki jej pracownicy traktują klientów wpływa na ich opinię o firmie. Dlatego warto swoich pracowników przeszkolić w trudnej sztuce obsługi klienta.

Czytaj dalej



Wpływ szkoleń na wydajność produkcyjną



Wydajność produkcyjna, od której zależą wpływy finansowe, to cel kadry zarządzającej w każdej firmie. Podczas poszukiwania metod na skuteczne podniesienie efektywności pracy zespołu ważne jest zwrócenie uwagi na korzyści związane z rozwojem kompetencji pracowników w różnych obszarach. Dzięki ofercie szkoleniowej zarządzanie zespołem produkcyjnym stanie się skuteczne, pozwalając na uzyskanie wysokich wyników produkcyjnych.

Czytaj dalej



Jak radzić sobie ze stresem w czasie pandemii w zgodzie ze swoim Stylem Myślenia



To, czego teraz wszyscy doświadczamy w związku z przedłużającą się izolacją, jest sytuacją nową i nieznaną naszemu pokoleniu. Ponieważ nie mamy jej z czym porównać, ani do czego się odnieść, brakuje nam  skutecznych strategii radzenia sobie. Stąd tyle problemów i to nie tylko natury bytowej, ekonomicznej, ale także poważnych konsekwencji o charakterze psychologicznym.



Czytaj dalej



Rola szkoleń w branży logistycznej



Logistyka i transport odgrywają w wielu firmach kluczową rolę przyczyniając się nie tylko do sprawnego handlu towarami, ale przede wszystkim wypracowują większość przychodów. Dlatego tak istotne jest dobre szkolenie pracowników, którzy będą potrafić maksymalnie wykorzystać dostępne technologie i wpłyną na usprawnienie procesów logistycznych w swojej firmie.

Czytaj dalej



Jakie szkolenia określamy mianem miękkich?



Istnieje wiele klasyfikacji kompetencji pracowników. Najpopularniejszy jest podział umiejętności na twarde i miękkie. Jeszcze do niedawna można było zauważyć trend podnoszenia przede wszystkim kompetencji twardych, czyli związanych z wiedzą specjalistyczną, często wręcz niszową, np. związanych z branżą IT, obsługą maszyn, czy językami obcymi.

Czytaj dalej



Szkolenia pracownicze. Czy to ma sens?



Szkolenia pracownicze to działania, mające na celu dokształcenie pracownika w zakresie zdobycia nowego doświadczenia i uzupełniania dotychczasowej wiedzy. Przyjmują postać zorganizowanego procesu szkoleniowego, kierowanego przez specjalistów branży. Szkolenia pracownicze zaliczane są do podstawowych narzędzi rozwoju zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie. Ich celem jest doskonalenie umiejętności i zwiększanie kompetencji kadr. Sprawdźmy, czy warto organizować szkolenia pracownicze?

Czytaj dalej