SPRZEDAŻ NA RYNKU O WYSOKIEJ KONKURENCYJNOŚCI I ŚWIADOMOŚCI KLIENTA

Szkolenie realizowane w formie zamkniętej

Warsztaty sprzedażowe dla Przedstawicieli Handlowych.

Jeśli chcesz uzyskać wyraźnie lepsze wyniki sprzedaży - sprawdź nas.

Zgłoś się na te warsztaty, a prawdopodobnie będziesz chciał zamówić je dla swojego działu.

OPINIE UCZESTNIKÓW

Profesjonalnie przeprowadzone.
Dawno nie uczestniczyłem w tak "energetycznym" szkoleniu.
Bardzo dużo zyskałam podczas uczestnictwa w szkoleniu.
Fajne, wesołe, interesujące, pobudzające kreatywność i motywujące do działania.
Bardzo ciekawie poprowadzone, interesujące zajęcia, różnorodność wykonywanych zajęć.
Profesjonalnie przeprowadzone.
Dawno nie uczestniczyłem w tak "energetycznym" szkoleniu.

PROGRAM SZKOLENIA

METODY OSOBISTEJ EFEKTYWNOŚCI W SPRZEDAŻY

  • Osobiste koło efektywności i określenie swojego potencjału – gra MOJE ATRYBUTY.
  • Sztuka nastawienia na działanie w obszarze wpływu – poznanie psychologii efektywnego działania w trudnych sytuacjach sprzedażowych, negocjacyjnych m.in. radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
  • Osłabiacze motywacji i definicja obszaru trosk, które są źródłem wypalenia
    i bezradności – gra SIŁA ZAŁOŻEŃ.
  • 7 nawyków skutecznej sprzedaży wg S. R. Coveya.

EFEKTYWNOŚĆ W CZASIE

  • Prawda o mnie samym – diagnoza osobistej organizacji czasu.
  • Korzyści z lepszego zarządzania czasem PH?
  • Zamień swoje niewłaściwe nawyki i pożeracze czasu na właściwe – jak siebie zmotywować do zmiany?
  • Określanie celów długo i krótko terminowych.
  • SIATKA CELÓW – narzędzie pozwalające analizować strategię działań na określonym rynku.
  • Wyznaczanie priorytetów metodą „dzbana” – model Eisenhowera.
  • Zasady i reguły planowania (m.in. znajdowanie jasnych punktów, najważniejsze 15 minut, czerwone godziny, 80/20, pierwsze kroki)
  • Dobre praktyki handlowe wzmacniające realizację celu w 100% – wymiana doświadczeń.

TRUDNE ROZMOWY Z KLIENTAMI

  • Reagowanie na trudne sytuacje radząc sobie ze złym nastrojem Klienta, kiedy Klient „jest na NIE" − korzyści i zagrożenia z bycia asertywnym.
  • Na ile jestem asertywnym handlowcem − diagnoza mojej asertywności.
  • Dwa kluczowe nawyki S.R. Coveya, "wygrana-wygrana" oraz "słuchaj, zanim powiesz” + zasada „znajdź pozytywną emocję".
  • Odpowiedź na obiekcje i obawy Klienta w tym technika „3 myśli”, „uprzedzania”
    i „bilansu”.
  • Wybór asertywnego zachowania wobec rozmówcy.
  • Gorące krzesło − warsztat ćwiczeń ze scenkami w konfrontacji z trudnym Klientem. Czas na przepracowanie trudnych sytuacji z życia uczestników.

WYKŁADOWCA

Wojciech Grzybowski

Trener, coach, z wykształcenia mgr ekonomii, handlowiec-praktyk. Na co dzień prowadzi bardzo skuteczne treningi i coachingi sprzedażowe on the job. Szkoleni przez niego handlowcy uzyskują wyraźnie lepsze wyniki sprzedaży. Od 20 lat związany z biznesem. Doświadczenie kształtował w takich firmach Citi Group, Grupa BRE (Multibank i Mbank), Grupa TP (Telekomunikacja Polska
i Orange) na stanowiskach handlowych i menedżerskich. Ukończył polsko-austriacką szkołę dla trenerów WIFI w Wiedniu, oraz warsztaty trenerskie Hause of Skills.

Przeprowadził ponad 15 tysięcy godzin warsztatów handlowych
i negocjacyjnych
dla ponad  5 tysięcy handlowców w renomowanych firmach, m.in.:

  • •    „Jak efektywnie zarządzać zespołem sprzedażowym” dla INEA
  • •    ZARZĄDZANIE CZASEM I PRIORYTETAMI, czyli metody skutecznego działania
          i osobistego przywództwa dla PH ICT
  • •    "Dopiąć kontrakt w dobrym stylu z partnerem biznesowym" dla HP.
  • •    „Sztuka radzenia sobie z obiekcjami handlowymi” dla Fines
  • •    "Gdzie jest nasz ser?" dla Flugger
  • •    Cykl szkoleń z zarządzania zespołem sprzedażowym dla kierowników
          marketów 2013 r. dla MEDIA EXPERT
  • •    „Akademia Kierownika Sprzedaży. Szkolenie z kierowania zespołem,
          organizacji czasu pracy” dla Open Finance
  • •    „W pogoni za Klientami” dla RATHGEBER Sp. z o.o., Mine Master Sp. z o.o.
          i Mostostal Wrocław S.A.
  • •    Coachingi handlowe „On The Job Training” dla Jamar
  • •    „Obsługa trudnego Klienta” dla RELCON Polska
  • •    „Recepta na trudnych Klientów” oraz „W pogoni za Klientami” – dla mBank
  • •    “Negocjacje handlowe” dla ITM Polska 

 

Jest autorem artykułów o tematyce handlowej m.in. „Jak dopiąć targu
w dobrym stylu” na łamach kwartalnika „Coaching”. Pasjonuje się tematyką komunikacji interpersonalnej w sprzedaży
i negocjacjach. W swoich warsztatach sprzedażowych nawiązuje do autorytetów i nauczycieli w tej dziedzinie, tj. M. Matkowski, Z. Nęcki, A. Batko, K. Pankiewicz, K. Hogan,
B. Tracy, F. Bettger czy J. Gerard. Wykłada i prowadzi szkolenia w WSB
i Warszawskiej Izbie Bankowej.