SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON

19 - 20 września 2017 Wrocław,

Rozwiń w sobie zdolności:

  • motywowania siebie do działania,
  • planowania działań sprzedażowych,
  • docierania do potencjalnych Klientów,
  • prowadzenia efektywnej rozmowy przez telefon.
     

Wzbogać swoją wiedzę i umiejętności sprzedażowe!

OPINIE UCZESTNIKÓW

Zdecydowanie polecę te zajęcia innym pracownikom.
Fajnie została przedstawione typologia klientów. polecam.
Najciekawsze byłe informacje nt. programów i roli jaką odgrywają.
Polecę to szkolenie! Warto skorzystać z wiedzy prowadzącej.
Zdecydowanie polecę te zajęcia innym pracownikom.
Fajnie została przedstawione typologia klientów. polecam.

PROGRAM SZKOLENIA

1.   Sprzedaż jako gra

  • Inne podejście do sprzedaży – gra
  • Spojrzenie na sprzedaż z punktu widzenia Klienta
  • „Nie rób drugiemu co Tobie niemiłe” – jeżeli denerwuje Ciebie, będzie denerwowało Twojego Klienta

 2.   Specyfika rozmowy telefonicznej

  • Narzędzia wykorzystywane w rozmowie telefonicznej (słowa, głos, intonacja, modulacja, oddech, wymowa, pauzy)
  • Czas w rozmowie telefonicznej – nie obawiaj się ciszy

3.   Aktywna rozmowa sprzedażowa przez telefon – krok I

  • Pokazanie schematu rozmowy
  • Omówienie poszczególnych etapów – zastosowania metody wyznaczania celów
  • Pierwsze pułapki – radzenie sobie w dotarciu do osoby decyzyjnej

4.   Aktywna rozmowa sprzedażowa przez telefon – krok II

  • Rozpoznawanie potrzeb (interesów) klienta – odróżnianie stanowiska od potrzeb, zadawanie trudnych pytań, mówienie o intencjach
  • Techniki przekonywania (kotwica, parafraza, dawanie wyboru, rekomendacja)
  • Aktywne słuchanie, uzyskanie informacji potrzebnych do przygotowania skutecznej oferty

5.   Aktywna rozmowa sprzedażowa przez telefon – krok III

  • Język korzyści – odróżnianie cechy od korzyści, przedstawianie oferty pod kątem korzyści, a nie opisu cech
  • Zakończenie i podsumowanie rozmowy, ustalanie dalszych kroków

6.   Przejście przez wszystkie etapy rozmowy – ćwiczenia w grupach i na forum

7.   Typologia klientów (wg. Kontrakt OSH) – umiejętność rozpoznawania i przygotowania ofert "na miarę"

  • Przedstawienie typologii i diagnoza Klientów
  • Diagnoza dominujących programów i uświadomienie sobie ich roli w komunikacji
  • Dobieranie odpowiednich słów – praktyczne sformułowania użyteczne w komunikacji z danym typem Klienta

8.   Radzenie sobie z obiekcjami Klienta/trudnymi sytuacjami

  • Najczęściej występujące obiekcje i radzenia sobie z nimi

WYKŁADOWCA

Anna Dańczak-Misztalska

– trener i coach, praktyk. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu „Moderatora” oraz cykl warsztatów dotyczących coachingu w Grupie Szkoleniowej Kontrakt OSH.


Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na różnych stanowiskach w renomowanej firmie wydawniczej. W swoich treningach i warsztatach wykorzystuję nabytą wiedzę teoretyczną sprawdzoną w praktyce.


Prowadziła szkolenia ofertowe, narzędziowe (Excel, Power Point, Prezi) oraz szkolenia dla handlowców (sprzedaż przez telefon, negocjacje handlowe, organizacja pracy).

pobierz ofertę (plik w formacie pdf){}

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O SZKOLENIU

KOSZT UCZESTNICTWA

990 zł netto.

Do powyższej ceny należy doliczyć 23 % VAT.

MIEJSCE SZKOLENIA

Wrocław, WenderEDU Business Center, ul. Św. Józefa 1/3.

ROZPOCZĘCIE

19 września 2017 godz. 09:00

ZAKOŃCZENIE

20 września 2017 godz. 16:00

NUMER SZKOLENIA

2017/09/150

W cenie uwzględniono koszty: 16 godzin intensywnych warsztatów, materiałów szkoleniowych i pomocniczych, serwisu kawowego, lunchu oraz zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Informacja dodatkowa: koszt noclegu w WenderEDU Business Center w pok. 1-os. ze śniadaniem wynosi 135 zł netto.

powiadom o kolejnym szkoleniu

ZOBACZ POZOSTAŁE SZKOLENIA

POZNAJ NASZYCH WYKŁADOWCÓW