COPYWRITING SPRZEDAŻOWY

06 października 2017 Wrocław

Jak tworzyć hasła reklamowe, które zapadają w pamięć? 10 sposobów na skuteczny nagłówek. 6 cech dobrego kontentu. Jak pisać językiem korzyści?

Tajemnica skutecznych tekstów sprzedażowych tkwi w ich projektowaniu. Jak dziś używać języka korzyści, żeby przyciągnąć odbiorców do marki, produktu, usługi?  Jeśli chcesz nauczyć się pisania skutecznych, przykuwających uwagę tekstów sprzedażowych - zapraszamy do Wrocławia na warsztaty z Arturem Jabłońskim – kapitalnym szkoleniowcem i autorem jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. 
 

OPINIE UCZESTNIKÓW

„Z Arturem współpracujemy od kilku lat. Prowadzi warsztaty, występuje na konferencjach oraz przygotowuje ich programy od strony merytorycznej. Wszystkie te rzeczy zawsze stoją na najwyższym poziomie, co znajduje odzwierciedlenie w opiniach uczestników i – na ile nam wiadomo - w ich codziennej pracy po powrocie do biur.” Iwona Nowosielska, CPI
Artur to profesjonalista godny polecenia, który doskonale zna się na marketingu w Internecie i potrafi swoją wiedzę przekazywać słuchaczom. Podchodzi do swoich zadańz zaangażowaniem, które przekłada się na pełne inspiracji szkolenia. Polecam współpracę z Arturem Jabłońskim!" Michał Sławiński, School of New Media
„Artur Jabłoński imponującą wiedzę przekazuje w interesujący sposób. Rzeczy skomplikowane objaśnia w sposób bardzo przystępny, dzięki czemu każdy bez względu na posiadaną wiedzą może w pełni czerpać z jego wiedzy. Cechuje go praktycyzm, a przekazywana przez niego wiedza to gotowiec do zastosowania. Dzieli się swoim wielkim doświadczeniem. Prowadzone przez niego zajęcia są dostosowane do indywidualnych potrzeb grupy. Serdecznie polecam! Karolina Salejko, WSB
"Szkolenie było super. Wiedza prowadzącego na wysokim poziomie. Sposób przekazywania - zrozumiały i angażujący. Do tego możliwość konsultacji po szkoleniu bardzo się przydała i ochoczo z niej korzystamy. Polecam Artura!" Dominika Lewandowska, SKANSKA
„Z Arturem współpracujemy od kilku lat. Prowadzi warsztaty, występuje na konferencjach oraz przygotowuje ich programy od strony merytorycznej. Wszystkie te rzeczy zawsze stoją na najwyższym poziomie, co znajduje odzwierciedlenie w opiniach uczestników i – na ile nam wiadomo - w ich codziennej pracy po powrocie do biur.” Iwona Nowosielska, CPI
Artur to profesjonalista godny polecenia, który doskonale zna się na marketingu w Internecie i potrafi swoją wiedzę przekazywać słuchaczom. Podchodzi do swoich zadańz zaangażowaniem, które przekłada się na pełne inspiracji szkolenia. Polecam współpracę z Arturem Jabłońskim!" Michał Sławiński, School of New Media

PROGRAM SZKOLENIA

1.    Język korzyści i elementy perswazji

  • jak pisać językiem korzyści - najważniejsze zasady pisania tekstów sprzedażowych
  • na czym polega wiarygodny i przekonujący przekaz
  • klucze fascynacji – jak rozpoczynać teksty, by przyciągać uwagę
  • skuteczne wezwania do działania
  • operowanie emocjami w tekście

2.    Copywriting a design

  • projektowanie doświadczenia czytelnika – jak powinien wyglądać dobrze napisany tekst
  • 10 sposobów na skuteczny nagłówek
  • sposoby wyróżniania elementów tekstu i przyciągania uwagi do poszczególnych fragmentów
  • śródtytuły i ich rola w tekście
  • formuły copywriterskie – sprawdzone recepty na skuteczne tytuły

3.    Content w e-mail marketingu

  • jakie maile najchętniej czytają odbiorcy
  • jak tworzyć tytuł i budować zawartość mailingu
  • jak tworzyć hasła reklamowe, które zapadają w pamięć?
  • 6 cech dobrego kontentu
  • najczęściej popełniane błędy językowe (już więcej ich nie popełnisz!)

WYKŁADOWCA

Artur Jabłoński

dziennikarz, copywriter, manager kreatywny w agencji reklamowej, brand manager w dużej firmie.

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space)i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.

Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.

Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Opinie o jego szkoleniach:
"Artur to profesjonalista godny polecenia, który doskonale zna się na marketingu w Internecie i potrafi swoją wiedzę przekazywać słuchaczom. Podchodzi do swoich zadańz zaangażowaniem, które przekłada się na pełne inspiracji szkolenia. Polecam współpracę z Arturem Jabłońskim!" Michał Sławiński, School of New Media

„Artur Jabłoński imponującą wiedzę przekazuje w interesujący sposób. Rzeczy skomplikowane objaśnia w sposób bardzo przystępny, dzięki czemu każdy bez względu na posiadaną wiedzą może w pełni czerpać z jego wiedzy. Cechuje go praktycyzm, a przekazywana przez niego wiedza to gotowiec do zastosowania. Dzieli się swoim wielkim doświadczeniem. Prowadzone przez niego zajęcia są dostosowane do indywidualnych potrzeb grupy. Serdecznie polecam!" Karolina Salejko, WSB

"Szkolenie było super. Wiedza prowadzącego na wysokim poziomie. Sposób przekazywania - zrozumiały i angażujący. Do tego możliwość konsultacji po szkoleniu bardzo się przydała i ochoczo z niej korzystamy. Polecam Artura!" Dominika Lewandowska, SKANSKA

„Z Arturem współpracujemy od kilku lat. Prowadzi warsztaty, występuje na konferencjach oraz przygotowuje ich programy od strony merytorycznej. Wszystkie te rzeczy zawsze stoją na najwyższym poziomie, co znajduje odzwierciedlenie w opiniach uczestników i – na ile nam wiadomo - w ich codziennej pracy po powrocie do biur.” Iwona Nowosielska, CPI

pobierz ofertę (plik w formacie pdf){}

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O SZKOLENIU

KOSZT UCZESTNICTWA

593 zł netto.

Do powyższej ceny należy doliczyć 23 % VAT.

MIEJSCE SZKOLENIA

Wrocław WenderEDU Business Center, ul. Św. Józefa 1/3.

ROZPOCZĘCIE

06 października 2017 godz. 09:00

ZAKOŃCZENIE

06 października 2017 godz. 16:15

NUMER SZKOLENIA

2017/10/203

W cenie uwzględniono koszty: • 8 godzin warsztatów – ćwiczenia i praktyczne zadania, • materiały szkoleniowe i pomocnicze, • serwis kawowy, • lunch.

powiadom o kolejnym szkoleniu

ZOBACZ POZOSTAŁE SZKOLENIA

POZNAJ NASZYCH WYKŁADOWCÓW